top of page

 די ג׳יי גידי אסייג | די ג'יי לחתונה | תקליטן לחתונה

  • תמונת הסופר/תDJ Gidi Assayag

די ג׳יי גידי אסייג | תקליטן לחתונה | איך בוחרים תקליטן לחתונה ?

עודכן: 20 בפבר׳ 2022

בכתבה זו אני ממליץ על כמה דגשים חשובים לבחירת תקליטן לחתונה במטרה לבנות תכנית אירוע מקצועית ומדוייקת בדגש על אוירה מושלמת .



1 - ניסיון :

כשיש לתקליטן שלכם ניסיון מספיק עשיר המתפרש למספר שנות עבודה בתחום יש לכם יתרון עצום מכיוון שכשיש לתקליטן ניסיון הוא יודע להבין את ההעדפות והבקשות של החתן והכלה ולשדר יחד אתכם על אותו גל וכך לבנות יחד את האירוע המושלם עבורכם.


2 . ייצוגיות :

אני מאמין כי הופעה ייצוגית מכבדת את מעמד החתונה ולכן אני והצוות שלי מקפידים על הופעה ייצוגית מכובדת על מנת להיראות כאחד האורחים.


3 . לוח זמנים :

כל תקליטן בענף החתונות יודע כי יש להקפיד על לוח זמנים מסודר ונכון לטובת האירוע בתיאום מושלם עם עם החתן והכלה ומנהל האירוע . תקליטן שנהנה מעבודתו לעולם לא יגביל את החתן והכלה במועד סיום החתונה ולא יסיים חתונה על דעת עצמו אלא בתיאום עם החתן והכלה בלבד .


4 . בניית אירוע :

די ג'יילחתונה חייב לדעת לבנות אירוע בצורה נכונה ומדויקת תוך כדי הקפדה לנגן מוזיקה קולקטיבית שנוגעת בכל סגנונות המוזיקה ומאחדת את כל סוגי האורחים בחתונה ברחבת הריקודים .


5 . אווירה :

התפקיד המרכזי שלי כתקליטן לחתונה הוא לייצר אווירה נכונה ואנרגטית החל משלב קבלת הפנים וכמובן בזמן הארוחות והריקודים תוך שמירה על עוצמת ווליום שפויה המאפשרת לאורחים שלכם ליהנות מהחתונה בכל שלביה .


72 צפיות0 תגובות
bottom of page